Politica de Confidentialitate

Cine suntem?

SC DE VIS SOFTWARE SRL, C.U.I. RO21361164, Reg. Comertului J40/5329/2007, adresa sediului social - Strada George Valsan nr.12, blic 109, sc.2 et.1, ap.60, sector 6, Bucuresti este reprezentata legal de dl. Gabriel Braharu in calitate de administrator si se angajează să vă protejeze intimitatea pe acest site. Dl. Gabriel Braharu este unic responsabil pentru prelucrarea si protectia datelor personale pe acest site. Puteti sa il contactati la:

Email: suport@cloudway.ro
Mobil: 0744.262.116


dacă aveți întrebări sau probleme cu privire la utilizarea datelor dvs. personale și veti primi ajutor cu plăcere.
Prin utilizarea acestui site sau / şi produsele / serviciile noastre, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale aşa cum este descris în această politică de confidenţialitate.

Cuprins

* Definiții utilizate
* Principii de protecţie a datelor
* Ce drepturi aveti cu privire la utilizarea datele personale?
* Ce date personale colectam?
* Cum folosim datele dumneavoastra personale?
* Cine altcineva are acces la datele personale?
* Unde stocam fizic si cum putem securiza datele d-voastra?
* Politica fata de minori
* Informatii despre cookie-uri

Definitii

Datele cu caracter personal – orice informaţie privind o persoană fizică identificată sau identificabilă. Prelucrare – orice operaţiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal sau seturi de date cu caracter personal. Persoana vizată – persoana fizice ale căror date personale sunt prelucrate. Copil – o persoană fizică cu vârsta sub 18 ani.

Principii de protecţie a datelor

Ne angajam să urmam urmatoarele principii de protecţie si prelucrare a datelor cu caracter personal:
Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom furniza informații privind prelucrarea la cerere.
Procesarea este limitată ca scop. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.
Prelucrarea este limitată pe o perioadă de timp de 5 ani. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât este necesar.
Vom face tot posibilul pentru a asigura acurateţea datelor.
Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.

Drepturile persoanelor vizate

Persoana vizată are următoarele drepturi si le poate cere printr-un email la suport@cloudway.ro:
- Dreptul la informare – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
- Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
- Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce înseamnă aveţi dreptul de a solicita rectificarea sau ştergerea datelor dumneavoastră personale, care sunt inexacte sau incomplete.
- Dreptul de stergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
- Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
- Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
- Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care te afectează sau te afectează în mod semnificativ.
- Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format adecvat sau, dacă este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul.
- Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de Acces, vă vom oferi un motiv de ce. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
- Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
- Dreptul de a retrage consimţământul – ai dreptul retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastră personale.

Ce date personale colectam?

1. Informații pe care ni le-ați furnizat Aceasta poate fi adresa dvs. de e-mail, numele, adresa de facturare, adresa de domiciliu etc. – în principal informațiile necesare pentru livrarea/facturarea unui produs / serviciu sau pentru a vă îmbunătăți experiența clienților cu noi. Salvăm informațiile pe care ni le furnizați prin email pe serverul nostru de email. Nu colectam date personale prin utilizarea formularelor pe acest site. Nu folosim formulare pe acest site si nu permitem inregistrarea de utilizatori pe site.

2. Informaţii colectate automat despre dvs. Aceasta include informații care sunt stocate automat de module cookie și alte instrumente de sesiune. De exemplu, acordul pe care vi l-ati dat cu privire la aceasta politica de confidentialitate este stocat pe aceste module cookie. Aceste informații sunt utilizate pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Cum folosim datele dumneavoastra personale?

Noi folosim datele dvs. personale pentru a:
- furniza produsele/serviciile noastre pentru dvs.;
- oferindu-vă alte produse și servicii pe care le-ați solicitat;
- oferindu-vă elemente promoționale la cererea dvs. și comunicând cu dvs. în legătură cu aceste produse și servicii;
- comunica și interactiona cu dvs.;
- pentru a va notifica despre modificările aduse oricăror servicii;
- îmbunătăți experiența clienților;
- îndeplini obligaţii în conformitate cu legea sau contractul;
- le folosi in rapoartele si statisticile interne ale companiei;

Noi folosim datele dvs. personale pe motive legitime și cu consimțământul dumneavoastră.
Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă identifica;
- pentru a va furniza un serviciu sau de a trimite/vă oferta un produs;
- in vederea comunicarii cu dvs fie in scopuri de vanzari sau facturare;
- in rapoartele si statisticile interne ale companiei;

Pe baza unui interes legitim, procesăm datele personale pentru următoarele scopuri:
- gestionarea și analiza bazei noastră de clienți (comportamentul de cumpărare / vizitare și istoricul) pentru a îmbunătăți calitatea, varietatea și disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate; - atâta timp cât nu ne-ați informat, considerăm că prin a vă oferi produse / servicii care sunt similare sau identice cu comportamentul dvs. din istoricul de cumpărare / de navigare, este interesul nostru legitim.

Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte in diferite campanii de marketing;
- pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs;
- Noi procesam datele dvs. personale pentru a indeplini obligatiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastra personale pentru optiunile prevazute de lege. Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele în afara domeniului de aplicare al prezentei Politici numai atunci când este anonimă. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din termene legale, dar nu mai mult de 5 ani.

Am putea procesa datele personale pentru alte scopuri care nu sunt menționate aici, dar sunt compatibile cu scopul original pentru care au fost colectate datele. Pentru a face acest lucru, ne vom asigura că:
a. legătura dintre scopurile, contextul și natura datelor personale este adecvată pentru procesarea ulterioară;
b. prelucrarea ulterioară nu vă va afecta interesele;
c. vă vom informa despre orice procesare și scopuri ulterioare.

Cine altcineva are acces la datele personale?

Nu utilizam datele dvs. personale in relatia cu companii terte, parteneri sau alte persoane din exteriorul companiei, cu exceptia contabilului. Nu vom dezvălui datele dvs. personale terților sau institutiilor publice decat atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta (de exemplu curierului pentru a va putea livra marfa cumparata de la noi sau contabilului).

Unde stocam fizic si cum putem securiza datele d-voastra?

Facem tot posibilul pentru a păstra datele dvs. personale în siguranță. Baza de date care contine datele Dvs personale inclusiv cele trimise pe email sunt stocate pe serverul aflat in Bucuresti. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS). Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri. Chiar dacă încercăm tot ce ne sta in putinta, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, ne angajam să notificam autoritățile competente privind încălcările protectiei datelor in maxim 72 ore de la data cand aflam o astfel de informatie. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.

Politica fata de minori

Nu intenționăm să colectăm cu bună știință informații de la minori. Nu vizăm minorii ca potentiali beneficiari ai serviciilor noastre.

Cookie-urile și alte tehnologii pe care le folosim

Nu folosim alte cookie-uri cum ar fi de exemplu cookie-uri de functionalitate sau de analiza. Nu folosim cookie-uri terta parte. Puteți elimina modulele cookie stocate în computer prin setările browserului. Pentru mai multe informatii despre cookies, vizitati allaboutcookies.org. NU utilizăm Google Analytics, Facebook pixel sau alte instrumente externe pentru a măsura traficul pe site-ul nostru sau in alte scopuri.


Informaţii de contact
Autoritatea de Supraveghere
Website: http://www.dataprotection.ro/
Email: anspdcp@dataprotection.ro
Telefon: +40 21 252 5599

Modificări in politica de confidențialitate
Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate.
Ultima modificare a fost făcută pe 24 mai 2018.